Als ondernemer kun je niet altijd bereikbaar zijn voor je klanten. Er zijn namelijk nog een tal van andere zaken die je aandacht vereisen. Je kunt niet telkens je werkzaamheden onderbreken om de telefoon aan te pakken. Wanneer je dit doet stapelen de gemiste oproepen zich op en is er vaak ook geen tijd om deze mensen weer terug te bellen. Soms is het belangrijk om bepaalde taken toch uit handen te geven. Je kunt niet altijd de telefoon opnemen. En tegelijkertijd kan je ook niet de telefoontjes negeren. Wil je ervoor zorgen dat je als bedrijf succesvol bent kan je niet anders dan de telefoontjes aannemen. Veel bedrijven kiezen ervoor om het beantwoorden van de telefoontjes uit te besteden aan speciale inbound callcenters. Wij hebben de voordelen van een dergelijke telefoonservice voor je op een rij gezet. Door middel van een externe telefoniste ben je altijd bereikbaar voor je klanten. Hierdoor kun je je kanten ook daadwerkelijk beloven te alle tijden bereikbaar te zijn. Het zal uw klanten goed doen om te weten dat hij/zij u te allen tijde kunt bereiken. Hierdoor zorgt je ervoor dat de klanten u zullen vertrouwen en zich ook loyaler naar u toe op zullen stellen. De gemiste oproepen op uw telefoon behoren tot het verleden. Naast dat u geen gemiste oproepen zult hebben zult u na ieder gesprek een verslag ontvangen. Op deze manier hoef je je niet zorgen te maken dat dingen langs je heen gaan. Wanneer een telefoon is beantwoord krijg je altijd een mail met de belangrijkste gegevens. Tevens kun je de telefoniste helemaal zelf instructies geven. Zo lijkt het voor de beller alsof hij/zij iemand uit het bedrijf zelf aan de telefoon heeft. Als er een speciale manier is hoe de telefoniste de telefoon moet beantwoorden kunt u dit allemaal doorgeven. |
Voor meer informatie : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |