Stel, je hebt een goedlopend bedrijf. Veel aanvragen, veel te doen. De meeste mensen nemen wel contact op via de e-mail of via de diverse sociale media kanalen die je natuurlijk ook allemaal netjes hebt, maar sommige mensen bellen nu eenmaal liever omdat zij geen internet hebben of liever gewoon gelijk antwoord hebben. Maar jij als drukke ondernemer hebt wellicht helemaal niet de tijd om zelf de telefoon aan te nemen en het is duur om daar speciaal iemand voor aan te nemen. Een antwoordservice kan dan uitkomst bieden. Met een goede telefoondienst hoef jij je niet meer druk te maken om binnenkomende telefoontjes, want deze worden gewoon keurig afgehandeld of doorgezet naar jou. Je kunt ervoor kiezen om het telecommunicatiegedeelte helemaal uit te besteden aan een externe partij, maar je kunt ook een deel hiervan uitbesteden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan piekuren waarin je gebruikelijk veel telefoon binnenkrijgt die beantwoord moet worden. Dan is het natuurlijk altijd handig om daar een beetje hulp bij te krijgen? Je kunt ook zeer ad hoc gebruiken van een telefoondienst. Dan meldt je dat je bijvoorbeeld een middag weg bent en dat zij daarom de inkomende telefoon voor jou moeten beantwoorden. Belangrijk is natuurlijk wel dat de externe partij ook genoeg weet van jouw diensten. Ga daarom zeker van te voren even goed met elkaar om de tafel zitten om te bespreken wat men van elkaar verwacht. Is het alleen de bedoeling om de telefoontjes een beetje te filteren of moeten zij ook klantadvies geven? Dan moeten zij hier natuurlijk wel genoeg kennis van hebben. Kortom, de keuze is dus reuze. Bekijk goed wat de mogelijkheden voor jou zijn en zie het als een investering om de kwaliteit van je dienstverlening nog verder omhoog te brengen. Zo zal je altijd de beste service bieden aan je klanten.
|
Voor meer informatie : https://www.bizziphone.com/ |
